Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

O Δημήτρης Παπανικολάου αποκλειστικά στην Αστυλογία


Ο γνωστός και άκρως πετυχημένος παίκτης του Περιστερίου, Δημήτρης Παπανικολάου, ο παίκτης που έχει κατακτήσει 2 τριπλ κράουντ με διαφορετικές ομάδες στην καριέρα του(Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό)μίλησε αποκλειστικά στην Αστυλογία για τα ενδιαφέροντά του, το μέλλον του, την καριέρα του και άλλα πολλά.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Έλληνα παίκτη:

Για το αν συνεχίζει να ασχολείται με το κυνήγι: "Το κυνήγι είναι κάτι που συνεχίζω να κάνω στον ελεύθερο χρόνο μου και μου αρέσει πολύ. Η αλήθεια είναι πως με ξεκουράζει".

Για το ποια θεωρεί κορυφαία στιγμή στη καριέρα του:" Όλες μου οι στιγμές ήταν σημαντικές και οι επιτυχίες έγιναν μέσα από πολύ κούραση και προσπάθεια. Αυτή που μπορώ να ξεχωρίσω είναι η κατάκτηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου Εφήβων το 1995".

Για την μετακίνηση του από τον Ολυμπιακό στον Παναθηναϊκό απάντησε : "Η μεταγραφή μου από τον Ολυμπιακό στον Παναθηναϊκό είχε μεταβατικό στάδιο την ομάδα του Μακεδονικού. Από κει και πέρα, στην αρχή ήταν λίγο δύσκολα αλλά μέσα από το πέρασμα του χρόνου και την σκληρή δουλειά ξεπέρασα τα όποια προβλήματα. Γενικά τέτοιου είδους μετακινήσεις είναι δύσκολες, κυρίως όμως στην Ελλάδα".

Για τους στόχους του με την ομάδα του Περιστερίου: "Οι στόχοι μου είναι να πηγαίνουμε καλά σαν ομάδα. Υπάρχουν καλές προϋποθέσεις να πάμε καλά. Είμαστε νέα ομάδα και δουλεύουμε σκληρά στις προπονήσεις. Στο τέλος θα δούμε τι θα καταφέρουμε".

Για την Απεργία του ΠΣΑΚ: "Η γνώμη μου είναι ότι σίγουρα ήταν αδιοργάνωτη και βιαστική. Τα αιτήματά της βέβαια είναι δίκαια και μακάρι κάποια στιγμή να δοθούν λύσεις".

Για το μέλλον του μετά το μπάσκετ σαν παίκτης: "Συνήθως όλοι μας μετά το μπάσκετ σαν παίκτες μένουμε στο χώρο. Πρωστοπαρόν είμαι ακόμα παίκτης, κοιτάω την πορεία μου σαν παίκτης και προσπαθώ για το καλύτερο δυνατό. Όταν τελειώσει η καριέρα μου θα αποφασίσω".

Τι έχει να πει στα νέα παιδιά που ξεκινούν τώρα το μπάσκετ: "Πρώτα από όλα πρέπει να αγαπάνε αυτό που κάνουνε και να μην το ξεκινήσουν σαν τρόπο για να βγάζουν χρήματα. Αν κάποιοι έχουν ταλέντο να είναι σίγουροι πως θα προχωρήσουν. Αν έχεις πίστη και προσπαθείς πολύ φτάνεις στο στόχο σου όμως πρέπει να έχεις και τις δυνατότητες".

Ευχαριστούμε πολύ κ. Δημήτρη Παπανικολάου για τον χρόνο σας και σας ευχόμαστε καλή συνέχεια.

Ευχαριστώ πολύ και εγώ, καλή συνέχεια και σε εσάς .


Επιμέλεια : Δημήτρης Μαρμαρινός

2 σχόλια:

μαλαμος νικολαος είπε...

Μπραβο παιδιά,καλή δουλειά.

Ανώνυμος είπε...

mpravo sinadelfoi k eis anotera