Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Παπασταθόπουλος: Χρωστάω πολλά στην ΑΕΚ

Ο Σωτήρης Παπασταθόπουλος σε συνέντευξη που παραχώρησε στον NOVA Sport- fm παραδέχτηκε ότι χρωστάει πολλά στην ΑΕΚ, ξεκαθάρισε ότι δεν θα είχε πρόβλημα να πάρει μετεγγραφή στον Ολυμπιακό ή στον Παναθηναϊκό, ενώ μίλησε και για την παρουσία του στην Μίλαν.


Ακολουθούν μερικά αποσπάσματα από τη συνέντευξή του:

Για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα: 
«Τα πράγματα δεν πάνε καλά στην Ελλάδα. Χρειάζεται υπομονή για να ξεπεράσει η χώρα μας αυτή την κρίση».

Για την προσπάθεια που γίνεται να μαζευτούν χρήματα για το κοινωφελές ίδρυμα, «Η Θεοτόκος»:
«Είναι πολύ σημαντικό για τα παιδιά. Ο καθένας θα πρέπει να βοηθήσει με όποιον τρόπο μπορεί».

Για τη μεταγραφή του στη Μίλαν: 
«Το περίμενα πάρα πολύ. Ήταν δύο με τρεις μήνες το θέμα που… έπαιζε. Λογικό, αφού ήταν πολλά τα λεφτά. Βρίσκομαι σε μία από τις τρεις -κατά τη γνώμη μου- μεγαλύτερες ομάδες του κόσμου. Το συμβόλαιό μου τελείωνε με την Τζένοα. Μου πρότειναν, βέβαια, ανανέωση και μάλιστα, δεν τα βρήκαμε στην αρχή. Υπήρχαν και άλλες ομάδες, όμως, που με ήθελαν. Όταν προέκυψε το ενδιαφέρον της Μίλαν δεν είχα στο μυαλό μου την ανανέωση της συνεργασίας μου με την Τζένοα. Ήταν το όνειρό μου! Ήταν η ομάδα στην οποία ονειρευόμουν να παίξω από τότε που ήμουν μικρός. Δεν είναι μόνο η δουλειά, όμως, ή το ταλέντο που παίζουν ρόλο, αλλά και ο παράγοντας ''τύχη''. Και εγώ είχα πάρα πολύ!».

Για το πρώτο εξάμηνο της παρουσίας του στο Μιλάνο: «Καταρχήν, είναι μία ομάδα που σου παρέχει τα πάντα, ενώ το Μιλάνο είναι η καλύτερη πόλη για να παίξεις ποδόσφαιρο. Ο κόσμος εκεί δεν ασχολείται μόνο με το ποδόσφαιρο. Υπάρχουν, βέβαια και οπαδοί στο δρόμο που σε… ενοχλούν. Αλλά, κυρίως, στο Μιλάνο ασχολούνται με τη μόδα. Πρέπει να είσαι πάρα πολύ δυνατός για να αντέξεις σε μία ομάδα όπως η Μίλαν. Και οι ίδιοι λένε ότι όποιος πάει εκεί, αξίζει να πάει, αλλά το δύσκολο είναι να μείνει στο σύλλογο. Πρέπει να είσαι πολύ δυνατός ψυχολογικά, ώστε να μπορέσεις να αποδεικνύεις ότι υπάρχεις εκεί μέσα…
Πάντως, όταν έκανα αυτό το βήμα στην καριέρα μου, ήξερα ότι πήγα πολύ πιο νωρίς σε μία τόσο μεγάλη ομάδα, από ότι έπρεπε να πάω. Αλλά ήταν επιλογή μου. Ξεκαθάρισα, όμως, στον εαυτό μου ότι τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα και ειδικά τον πρώτο χρόνο. Όπως και τον πρώτο χρόνο στην ΑΕΚ, όπως και τον πρώτο στην Τζένοα.
Στη Μίλαν όλοι είναι πρωταθλητές, ενώ στην Ιταλία, για τη θέση του αμυντικού η καριέρα σου ξεκινάει στα 28. Αλλά δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Όλα τα παιδιά είναι πάρα πολύ καλοί χαρακτήρες. Η Μίλαν είναι μία τεράστια οικογένεια, αλλά τα λάθη δύσκολα συγχωρούνται. Ο Νέστα είναι δάσκαλος και ο Τιάγκο Σίλβα θεωρώ ότι είναι μέσα στους τρεις, καλύτερους κεντρικούς αμυντικούς του κόσμου. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι μέσα σε αυτά τα αποδυτήρια!. Θα ήθελα ο Νέστα να συνεχίσει να παίζει. Θέλω να συνεχίσω να μαθαίνω από αυτόν τον παίκτη».

Ποιες οι συμβουλές του στα νέα παιδιά: 
«Ταλέντο, δουλειά και τύχη. Όποιος το αγαπάει πραγματικά, δουλεύει. Αλλά ρόλο μεγάλο παίζει και η τύχη».

Ποιοι τον βοήθησαν: 
«Είχα ανθρώπους που με βοήθησαν και κυρίως την οικογένειά μου! Μία οικογένεια ενωμένη εξαργυρώνει αυτά τα πράγματα. Αν δεν είχα την οικογένειά μου δεν θα τα είχα καταφέρει».

Για την ΑΕΚ: 
«Η ΑΕΚ ήταν ότι πιο σημαντικό στην πορεία μου και η ομάδα που δέθηκα περισσότερο από κάθε άλλη. Χρωστάω πάρα πολλά στους ανθρώπους της ομάδας. Αλλά κάποια στιγμή έπρεπε να φύγω. Ήρθε μία πολύ καλή πρόταση και για μένα και για την ΑΕΚ ήταν μία καλή ευκαιρία για να φύγω στο εξωτερικό».

Για τα ντέρμπι της Γένοβας και του Μιλάνου:
«Και τα δύο είναι πολύ ωραία ντέρμπι. Τα ντέρμπι της Γένοβας είναι ντέρμπι μίας χωρισμένης πόλης, ανάμεσα στην Τζένοα και τη Σαμπντόρια… Για το ντέρμπι του Μιλάνου, τι να πω; Είναι αυτονόητο το πώς είναι. Αλλά τα παιχνίδια της Γένοβας ήταν καταπληκτικά».

Όσο για τους φίλους του στην Ιταλία: 
«Είναι όλοι οι Ιταλοί! Δεν έχω βρει ακόμα κανέναν Έλληνα. Φίλοι μου είναι, κυρίως, κάποιοι συμπαίκτες μου».

«Μεγάλωσα σε "πράσινη’’ οικογένεια» :
«Μεγάλωσα σε μια πράσινη οικογένεια. Ήμουν Παναθηναϊκός αλλά από την στιγμή που πήγα στην ΑΕΚ δέθηκα μαζί της. Την αγάπησα. Πέρασα υπέροχα. Για πάντα θα είναι στην καρδιά μου και θα είναι η ομάδα που θα έχει τον πρώτο λόγο όταν έρθει η ώρα να επιστρέψω στην Ελλάδα».

«Η Original είναι η ζωή της ΑΕΚ» :
«Ένας ποδοσφαιριστής σκέφτεται και άλλα πράγματα, όχι μόνο το οικονομικό. Πολλοί λένε να γυρίσω και να πάω σε μια ΑΕΚ που είναι ενωμένη ή σε μια ΑΕΚ που έχει προβλήματα. Και πρέπει να ξέρουμε ότι κάθε ποδοσφαιριστής θέλει να νικά. Η Original είναι η ζωή της ΑΕΚ, αλλά πολλές φορές υπάρχει αντιπαλότητα στον κόσμο. Πάνω από όλα όμως πρέπει να βρει άτομα να την στηρίξουν οικονομικά. Η προεδρία του Ντέμη Νικολαϊδη ήταν η καλύτερη τα τελευταία δέκα χρόνια. Τώρα πρέπει να βρεθεί ένας ισχυρός πρόεδρος ,όπως ο Κόκκαλης στον Ολυμπιακό.

«Ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα» :
Όπως και να το κάνουμε ο Ολυμπιακός έχει αποδείξει ότι είναι η καλύτερη ομάδα. Ναι θα πήγαινα. Δεν λέω όχι ούτε στον Ολυμπιακό ούτε στον Παναθηναϊκό. Έχω πει ότι θα γυρίσω. Αλλά εάν είμαι σε μια μεγάλη ομάδα και θέλουν να μου κάνουν ανανέωση θα κάνω. Σίγουρα θα τελειώσω στην Ελλάδα».

πηγή:newsbomb.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μαρμαρινός

Δεν υπάρχουν σχόλια: