Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Πάντελιτς: «Φαβορί για νταμπλ»

«Την Τετάρτη παίζουμε στο Κύπελλο με τον ΠΑΟΚ και εντός 14 ημερών υπάρχει και ρεβάνς, είμαστε μέσα και στους δυο στόχους στην Ελλάδα, είμαστε το φαβορί και στις δυο διοργανώσεις, αλλά δεν πρέπει να προτρέχουμε γιατί οι στόχοι μπορεί να χαθούν».



Αυτήν τη δήλωση έκανε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του στη σερβική εφημερίδα «Novosti» ο Μάρκο Πάντελιτς, ο οποίος αποκάλυψε πως τόσο ο ίδιος όσο και αρκετοί συμπαίκτες του έπαιζαν με ίωση στο ματς με τον Πανσερραϊκό.

«Κανείς στην ομάδα δεν καταλαβαίνει από ιώσεις, οι σχέσεις μας είναι εξαιρετικές, ενώ υπάρχει και η μεγάλη στήριξη από τους φανταστικούς οπαδούς μας, έτσι οι Σέρρες δεν θα μπορούσαν να σταθούν εμπόδιο» επεσήμανε ο Σέρβος επιθετικός των «ερυθρόλευκων», ο οποίος αναφέρθηκε και στη σχέση του με τον κόσμο της ομάδας, όταν ρωτήθηκε για τον τρόπο του πανηγυρισμού του, όπου έφτασε μέχρι τη θύρα 7.

«Με τέτοια στήριξη η υποχρέωσή μου απέναντι στους οπαδούς του Ολυμπιακού είναι ακόμα μεγαλύτερη, θέλω να τους κάνω να απολαύσουν τρόπαια» είπε χαρακτηριστικά ο Πάντελιτς και πρόσθεσε: «Νιώθω πολύ ωραία στον Ολυμπιακό, απολαμβάνω το ποδόσφαιρο».

Τέλος, ο έμπειρος στράικερ αναφέρθηκε τόσο στη συνέχεια του Ολυμπιακού στις δυο εντός συνόρων διοργανώσεις όσο και στις προσωπικές του επιδόσεις. «Ημουν και είμαι πάντα αισιόδοξος σε ό,τι αφορά τόσο στα αποτελέσματα της ομάδας όσο και στις δικές μου επιδόσεις» είπε και κατέληξε:

«Μέχρι στιγμής έχω οκτώ γκολ στο πρωτάθλημα και ένα στο Κύπελλο και αν κοιτάξει κανείς το χρόνο συμμετοχής μου θα καταλάβει το πόσο καλή είναι η επίδοσή μου. Είμαι πλέον πεπεισμένος πως και πέντε λεπτά μου αρκούν».

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:Δημήτρης Μαρμαρινός

Δεν υπάρχουν σχόλια: