Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Βγάλτε μόνοι σας συμπεράσματα...


Πόλεμος ανακοινώσεων έχει ξεσπάσει από εχθές μετά την ομιλία του κ. Κούγια από τα μεγαλύτερα αφεντικά του ελληνικού ποδοσφαίρου. Μαρινάκης, Μπέος, Κούγιας, Πατέρας, ΕΠΟ.

Η Αστυλογία σας παραθέτει όλες τις ανακοινώσεις που έχουν βγει μέχρι στιγμής για να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα και να κρίνετε σε ποια κατεύθυνση πάει το ποδόσφαιρό μας.

Ξεκινάμε...

Αχιλλέας Μπέος

Aναλυτικά

«Να σας καλωσορίσω. Είμαι κατ’ αρχήν ιδιαίτερα χαρούμενος που μου δίνεται η ευκαιρία επιτέλους για άλλη μια φορά να πω πράγματα με το όνομά τους.
Σήμερα βρίσκομαι εδώ απέναντί σας και αντί να εκθειάζεται το έργο που έχω επιτελέσει στον Ολυμπιακό Βόλου, που όπου κι αν βρεθώ είμαι αποδέκτης συγχαρητηρίων για όσα έχω κάνει για την ομάδα, για μια ακόμα φορά βρίσκομαι εδώ  από έναν άνθρωπο που για μεγάλο διάστημα ήταν καλός μου φίλος. Σκοπός του είναι να με στιγματίσει, γιατί ήμουν η αιτία μετά την ρήξη που είχαμε στο ΔΣ της Σούπερ Λιγκ μετά τη νίκη του Ολυμπιακού Βόλου επί του Παναθηναϊκού στις 17 Δεκεμβρίου, αφού αποχώρησε από το χώρο του ποδοσφαίρου ως αποτυχημένος κι αυτός δεν ήταν άλλος από τον Νικόλα Πατέρα.
Είναι πασίγνωστο ότι με τον Νίκο Πατέρα είχα στενές σχέσεις και βλεπόμασταν τακτικά στο σπίτι του στο γραφείο του, στο κότερό του μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου. Μιλάγαμε για θέματα ποδοσφαίρου και όχι μόνο. Μου είχε εκμυστηρευτεί ότι είχε καταγεγραμμένες συνομιλίες άλλων ανθρώπων,  ποτέ όμως δεν πίστεψα ότι θα καταγράψει και τις δικές μου. Τις τελευταίες τρεις ημέρες βιώνω μια πρωτοφανή για μένα κατάσταση αφού όλη η οικογένειά μου έχει στενοχωρηθεί. Ο  γιος μου δεν ήθελε να πάει στο σχολείο,. Ο προβληματισμός μου είναι μεγάλος, αναρωτιέμαι σε τι κόσμο μεγαλώνω τα παιδιά μου.
Κύριοι δημοσιογράφοι μη νομίζετε ότι είστε άμοιροι ευθυνών. Επιτρέπετε στον κάθε Κούγια να σας χρησιμοποιεί θίγοντας υπολήψεις ενώ παραδέχεται ότι οι κασέτες είναι μονταρισμένες. Ποτέ δεν ήμουν ρουφιάνος και δεν σκοπεύω να γίνω. Προσωπικές μου συζητήσεις με όποιον Πατέρα ή άλλον εμπλεκόμενο εμφανιστούν δεν θα μιλήσω παρά μόνο αν είμαι υποχρεωμένος να προστατευτώ. Αυτοί που το δημιούργησαν να είναι σίγουροι ότι θα γυρίσει μπούμερανγκ. Τα περιστατικά που αναφέρονται είναι προϊόν υποκλοπής. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθούν ως στοιχείο.  Δεν αποδεικνύεται η διάπραξη από μέρους μου ποινικού αδικήματος. Υποκλοπέας των διαφόρων συνομιλιών είναι ξεκάθαρο πως είναι ο Πατέρας. Θα αποδειχθεί στη δικαιοσύνη όπου θα λογοδοτήσει. Η δικαιοσύνη θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και δεν θα επηρεαστεί από όνομα του Πατέρα και τις κυβερνητικές γνωριμίες που έχει.
Δεν έχω καμία κασέτα στην κατοχή μου. Ενημερώθηκα από το Ιντερνετ. Είναι προϊόν γενικών συνομιλιών πολλών μηνών και υποκλοπών. Συρραφή από αποσπάσματα προσωπικών διαλέξεων. Κατασκευασμένες στα μέτρα του υποκλοπέα Νίκου Πατέρα. Μέσα από το Διαδίκτυο  η φωνή που ακούγεται είναι του Αχιλλέα Μπέου. Μιλούσα περιέργως μόνος μου κοιτώντας ένα τοίχο και μαγνητοφωνούσα τον εαυτό μου. Για τον υποκλοπέα Πατέρα και τον αντιφατικό Κούγια ταιριάζει η παροιμία «πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι».
Ο κύριος Κούγιας δεν μπορεί να εκφράζει συμπεράσματα για προσωπικά του οφέλη. Η δικαιοσύνη δεν λειτουργεί σύμφωνα με τους πόθους του κάθε Κούγια. Αν είναι άντρας ο Αλέξης Κούγιας να κατονομάσει ποιοι τον πήραν τηλέφωνο ώστε να μη δώσει στη δημοσιότητα τις κασέτες. Ποιοι τον ενόχλησαν; Πάντως όχι εγώ. Ο αντιφατικός κύριος Κούγιας σε τηλεοπτική εκπομπή της Δευτέρας παραδέχεται ότι πρώην μεγαλοπαράγοντας μεγάλης εμβέλειας επιχειρηματίας του έδωσε τις κασέτες.
Στο τέλος δε παραδέχτηκε,  ότι ακούγοντας τις κασέτες στην αρχή νόμιζε ότι η φωνή ήταν του Νίκου Πατέρα, αλλά μετά άλλαξε γνώμη  δεν ήταν σίγουρος.  Αφήνω στον κόσμο να κρίνει για άλλη μια φορά την αξιοπιστία του κ.  Κούγια. Εστω κι έτσι, Αλέξη Κούγια, υπερασπιστή της δικαιοσύνης, στην κασέτα που ακούγεται στο δικαστήριο, πώς δέχτηκες να συμμετέχεις και να γίνεις συνεργός σε αλλοίωση και απόκρυψη στοιχείων; Ντροπή σου. Κάνεις  χρήση όταν σύμφωνα με δική σου ομολογία είναι συρραφή και μονταρισμένες αυτές οι  κασέτες. Προκαλώ αυτή την στιγμή την διοίκηση της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας. Κύριοι, αποδέχεστε τους ισχυρισμούς Κούγια; Κύριε Πιλάβιε, Βασσάρα, Τεροβίτσα αν σας έχω υποδείξει διαιτητές καταγγείλτε το εδώ και τώρα, τι περιμένετε; Προκαλώ οποιονδήποτε παράγοντα να πει ότι του έχω υποδείξει διαιτητή για να βάλει σε αγώνα.
Σήμερα με το ξεγύμνωμα του κ. Κούγια και του κ. Πατέρα, αναρωτιέμαι τι μένει. Τι θα πω στα παιδιά μου, στους φίλους μου, στους χιλιάδες φιλάθλους του Ολυμπιακού Βόλου;
Δυστυχώς τίποτα. Ευτυχώς όμως μέσα από την συνέντευξη αυτή και το Διαδίκτυο ακόμα και οι εχθροί μου έχουν την δυνατότητα να κρίνουν και να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα.
Αλέξη Κούγια, έχεις χρέος να δείξεις τον Νίκο Πατέρα, τον υποκλοπέα των συνομιλιών. Από σήμερα κιόλας οι δυο τους θα πρέπει να ψάξουν να βρουν μέρος να κρυφτούν.
Οσο για τις διαφορές μας με τον κ. Δαλούκα, έχει υποβάλλει μήνυση, οπότε τις διαφορές μας θα τις λύσουμε στα δικαστήρια.
Ουδέποτε επικοινώνησα με τον κ. Δαλούκα παραμονή του αγώνα Αρης – Παναθηναϊκός. Πράγματι,  μετά τον αγώνα μιλήσαμε σε έντονο ύφος μετά το γνωστό πέναλτι. Και δεν ξέρω ποιος ήταν και αν υπήρχε ο παραγκάρης που τον επηρέασε για το δώσει.  Σήμερα καλώ τον εισαγγελέα να κάνει άρση απορρήτου αυτή τη στιγμή τόσο του δικού μου τηλεφώνου, όσο και του κ. Πατέρα, την επόμενη του αγώνα Αρη -  Παναθηναϊκού, μεταξύ των ωρών 9.30 και 12.30 προ μεσημβρίας για να αποδειχτεί ποιος πήρε ποιον και το αντικείμενο της συζήτησης γιατί μίλησα με τον κ. Πατέρα μετά τον αγώνα το πρωί (περίπου γι’ αυτό βάζω αυτές τις ώρες) και να μπει στον κόπο ο εισαγγελέας για να μάθουμε την αλήθεια. Να δούμε μήπως από τους ίδιους αριθμούς ο κ. Πατέρας έχει επικοινωνήσει με τον Γιώργο Δαλούκα την ημέρα του αγώνα. Για να πέσουν οι μάσκες.
Κλείνοντας, θέλω να ενημερώσω άπαντες ότι αυτή η βρομερή υπόθεση θα φτάσει μέχρι τέλους να είστε σίγουροι γιατί εδώ στην Ελλάδα σ’ αυτή τη χώρα έχουμε μάθει να ρίχνουμε λάσπη χωρίς αποδείξεις. Να είστε σίγουροι ότι δεν θα κουκουλωθεί όπως οι κατηγορίες για τον ξυλοδαρμό του κ. Βασσάρα. Με συγκεκριμένα στοιχεία για το ποιος ήταν ο εντολέας αυτής της ενέργειας. Δυστυχώς κάποιοι έχουν φροντίσει να μείνουν τα στοιχεία στο τμήμα Καμινίων.
Ζητάτε να επέμβουν εισαγγελείς. Πού κύριοι να επέμβουν; Στις κάλπικες, τις μονταρισμένες σε συρραφή κασέτες;  Μέχρι την Δευτέρα έχω δώσει εντολή στον δικηγόρο μου να καταθέσει μήνυση στον  κ. Κούγια και τον  κ. Πατέρα για κακουργηματικές πράξεις εις βάρος μου.
Αξίζει να σημειώσω εδώ, γιατί είναι ντροπή αλλά μερικοί έτσι έχουν μάθει να λειτουργούν, ότι από σήμερα παύει να είναι δικηγόρος μου ο κύριος Κανελλόπουλος μέχρι να τελειώσει αυτή η υπόθεση. Η βρωμιά είναι επικίνδυνη για άλλους ανθρώπους τους οποίους εγώ ξέρω να την πολεμάω. Εδώ και 17 ημέρες ο κύριος Κανελλόπουλος έχει παραιτηθεί από το ΔΣ του Ολυμπιακού Βόλου.
Το κείμενο αυτών των κασετών που προσπαθούν να το εμφανίσουν ενιαίο αποτελεί συρραφή λέξεων και φράσεων. Μέσα από 50-100 συνομιλίες επιλέξανε αυτό που θέλανε και φτιάξανε κασέτες. Αυτές οι κασέτες που έχουν προσκομίσει ούτε στην Τανζανία δεν θα τις λάμβαναν υπόψη τους. Εγώ γελάω ήδη. Πώς μπορεί κάποιο σοβαρό κράτος να λάβει υπόψη του πλαστές κασέτες;
Μετά από αυτή τη συνέντευξη ο κόσμος θα κρίνει και θα διαμορφώσει άποψη και αύριο θα κρίνει ποιοι είναι φίλα προσκείμενοι στον κύριο Πατέρα από εσάς.
Ο Γιώργος Δαλούκας είναι ένας διαιτητής από τον Βόλο με τον οποίο δεν έχω σχέσεις και δεν είχα ποτέ. Πήρα να του πω ότι το πέναλτι που έδωσε εκθέτει τον ίδιο και τον Βόλο.
Δεν απαντάω σε κάτι που δεν έχω στα χέρια μου. Απαντάω στην κασέτα για το Άρης - Παναθηναϊκός. Για κάτι που δεν γνωρίζω δεν μπορώ να δώσω απάντηση. Με τη σημερινή τεχνολογία όταν υπάρχει μια ομιλία 2 ωρών μπορούμε να επιλέξουμε δέκα κουβέντες και να κάνουμε ένα κείμενο. Είναι εύκολο. Όταν μάλιστα δεν υπάρχει μονόλογος. Μαζέψανε αυτό που θέλανε, το μοντάρανε και μπορούν να γράψουν ό,τι θέλανε. Υποκλοπέας είναι ο Νικόλας Πατέρας και αυτός που μιλάει μαζί μου είναι ο Νικόλας Πατέρας επίσης.
Η συρραφή των κασετών που θα προκύψουν είναι δεδομένη. Το γιατί το έκανε ο Πατέρας ρωτήστε τον ίδιο. Θεωρώ όπως είμαι εγώ αυτός που έπαιξα ρόλο για να διαλυθεί η παράγκα με προσωπικά κόστη και είμαι η αιτία που ο Πατέρας φεύγει από το ποδόσφαιρο ως αποτυχημένος και δεν θα επιστρέψει. Το ποδόσφαιρο δεν έχει ανάγκη από ανθρώπους που φτιάχνουν κασέτες. Έχει ανάγκη από ανθρώπους αρσενικούς που λένε τα πράγματα με το όνομά τους.
Η ομάδα του Ολυμπιακού Βόλου δεν είναι στόχος. Είναι από τις συμπαθητικότερες ομάδες. Καταγράφει μια καταπληκτική πορεία που αναγνωρίζεται από όλους. Στόχος είμαι εγώ για πολλούς λόγους. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Αυτοί είναι περαστικοί από το χώρο όχι εγώ.
Το έργο του Πατέρα θα μείνει στην ιστορία αν κρίνουμε και από την παρουσία του στην Εθνικό.
Κάποιοι άλλοι στη θέση μου θα θεωρούσαν τίτλο τιμής το να βοηθήσω Ολυμπιακό ή Παναθηναϊκό να πάρει πρωτάθλημα. Οι σχέσεις μου με τον Πατέρα τα τελευταία χρόνια και τον Βαγγέλη Μαρινάκη είναι γνωστές. Όμως δεν δίνει το δικαίωμα σε κάποιον να πει θετικά ή αρνητικά πράγματα. Ούτε δίνει το δικαίωμα να πει ότι με τον Πατέρα συμμετείχα σε πράξεις ανιδιοτελείς ή ιδιοτελείς ή με σκοπιμότητες για να ωφεληθεί κάποιος.
Μιλάω με αποδείξεις. Αυτές οι κασέτες είναι προϊόν συρραφής. Η αξιοπιστία του Κούγια έχει κριθεί ήδη. Τα περιστατικά που αναφέρονται στις κασέτες είναι προϊόν υποκλοπής. Αυτή τη φορά ο Κούγιας θα πάει κατηγορούμενος.
Ο κ. Κούγιας μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Εχουν γραφεί, είναι δεδομένο, το λέω εγώ, ας πούμε εσύ δεν μπορείς να τις πεις. Αυτές οι κασέτες ετοιμάζονται να έρθουν από το Χόλιγουντ για να κάνουν καριέρα στις Ινδίες. Ας φέρουν τις γνήσιες κασέτες.
Εγώ παραδέχομαι ότι πήρα τον Δαλούκα μετά τη λήξη του αγώνα. Μιλήσαμε μετά τον αγώνα για αρκετή ώρα. Αυτό το παραδέχομαι και το λέω μόνος μυ. Όλα τα άλλα μπορεί να είναι κουβέντες επιλεκτικά μαζεμένες, τέσσερις σήμερα, τρεις χθες και όλες αυτές γιατί έτσι ήθελε να τις φτιάξει ο κ. Πατέρας, κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του.
Εχω ξαναπεί στο παρελθόν ότι μεγαλώνω 5 παιδιά, είναι υπερήφανα για τον πατέρα τους. Εμπορος ναρκωτικών δεν είμαι, δημόσια έργα δεν παίρνω, γι’ αυτό και μπορώ να τους κράζω όλους. Εχει έρθει τέσσερις φορές η ΣΔΟΕ στον Ολυμπιακό Βόλου. Δεν πα να έρθει άλλες 104, κορόιδα θα πιάνονται. Και χθες με ενημέρωσαν ότι θα ξαναέρθει αυτή την εβδομάδα. Ας έρθει, θα τους περιμένουμε , έχει και ωραία ψητά στον Βόλο.
Ο Ολυμπιακός Βόλου είναι ένα μοντέλο διοίκησης και είναι μέσα στις 7-8 ομάδες που δικαιούνται βάσει αδειοδότησης να είναι στη Σούπερ Λίγκα. Αυτοί θα εκτεθούν, όχι εγώ.
Ο κ. Πατέρας είναι περαστικός στο χώρο του ποδοσφαίρου. Και τώρα κάθεται στο μπαλκόνι και μετράει τα αυτοκίνητα που περνάνε, μονά – ζυγά.
Κατ’ αρχήν, το επαγγελματικό ποδόσφαιρο είναι αυτοδιοίκητο. Κατά δεύτερον, εγώ θα συμφωνήσω ότι δεν είμαι αρεστός. Και πώς να είμαι; Αφού προκαλώ. Αφού δεν έχω ένα γραφείο με δημοσιογράφους, να κάνω τραπέζια και επικοινωνιακά τρικ να φτιάξω το προφίλ μου. Είναι ο χαρακτήρας μου τέτοιος. Είμαι αυθόρμητος αλλά είμαι ειλικρινής. Ας αναρωτηθούν όσοι λένε ότι είμαι ανεπιθύμητος. Πήρα μια ομάδα πριν από δυόμισι χρόνια χρωστούσε σε όποιον μιλούσε ελληνικά, είχε 57 προσφυγές, χρέη στον ελληνικό δημόσιο. Και ήταν στην τελευταία θέση στην Β΄ Εθνική. Σήμερα έχει πληρώσει 1.470.000 ευρώ και δεν μιλάω για τις ρυθμίσεις, έχει καταβάλλει ΦΠΑ, ΙΚΑ, φόρο μισθωτών υπηρεσιών και λοιπά. Δεν χρωστάει σε κανέναν, παίζει το εντυπωσιακότερο ή ένα από τα εντυπωσιακότερα ποδόσφαιρα στην Ελλάδα. Αυτό είναι το έργο του Αχιλλέα Μπέου. Πάρτε για παράδειγμα τεχνοκράτες όπως ας πούμε ο Κιντής που χρεώνουν τις ομάδες, κρατάνε το προφίλ τους, έχουν την έξωθεν καλή μαρτυρία, σάπιοι μέσα τους, άσχετοι με το χώρο και όλοι λέτε «μπράβο, αυτούς θέλουμε». Αν δεν θέλετε τον Μπέο και είναι ανεπιθύμητος, ας βρεθεί κάποιος να πει ότι ο Μπέος έχει κάνει εγκληματικές πράξεις. Ας πει κάποιος ότι έχει δώσει στον Μπέο λεφτά. Σίγουρα δεν έχω το προφίλ που πρέπει. Είμαι εύσωμος, άλλοι με λένε χοντρό, είμαι καραφλός, αλλά δεν κρίνεται ο παράγοντας από την εμφάνιση. Για το έργο θα με κρίνετε. Κοιτάξτε, από τότε που έφυγα, πού κατάντησε ο Πανιώνιος. Αυτό πρέπει να κρίνετε. Και γι’ αυτό κάνετε δημοσιογραφία.
Η δήλωσή μου για την αποχώρησή μου από τον Ολυμπιακό Βόλου είχε να κάνει με προσωπική στιγμή με μερίδα φιλάθλων που δεν τους είχα δηλώσει δικαίωμα να σχολιάζουν και να κρίνουν τη διοίκηση. Η δουλειά των φιλάθλων είναι να στηρίζουν την ιδέα κι όχι τα πρόσωπα. Αν το καλοκαίρι βρεθεί κάποιος καλός παράγοντας όχι στυλ Νίκου Πατέρα θα αποχωρήσω. Όμως δεν θα αποχωρήσω αν δεν είμαι αρεστός στον κύριο Μπιτσαξή, χωρίς να θέλω να θίξω τον άνθρωπο που κάνει καλή δουλειά. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Εδώ στην Ελλάδα που ζούμε είναι να γελάς.
Έστειλε επιστολή ο Αδαμίδης στον πρωθυπουργό στον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού, στον υπουργό, στην ΕΠΟ, στο CNN, να παίξει ρόλο όπως η Θάτσερ στην Αγγλία να καθαρίσει το ποδόσφαιρο. Είναι για γέλια…
Θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε αν υπήρχε η συνομιλία μου με τον Πατέρα αυτούσια. Μιλούσα λέει με κάποιον φίλο μου δημοσιογράφο. Δεν μπορούμε να κριτικάρουμε και αν έχουμε ολοκληρωμένη άποψη από τη στιγμή που οι κασέτες είναι συρραφή. Ας φέρουν τις κασέτες και θα δούμε.
Λέω μήπως ο κ. Πατέρας έχει κατά λάθος επικοινωνήσει με τον κ. Δαλούκα την ημέρα του αγώνα. Λέω , μήπως. Πού να ξέρω; Εγώ ήμουν στο Βόλο έπαιζε η ομάδα μου με τον Εργοτέλη και χάσαμε μάλιστα από τον Εργοτέλη. Ημουν στον Βόλο και ο κ. Πατέρας ήταν στην Αθήνα και γι’ αυτό σας λέω ότι με πήρε το πρωί. Είχαμε μια έντονη συνομιλία με το Νίκο Πατέρα και αντικείμενο ήταν το πέναλτι.
Είπε ακόμα απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων:
* Εκανα έναν πρόλογο στο θέμα του Γιώργου Δαλούκα. Επειδή πράγματι έχω δηλώσει ότι είναι ο μεγαλύτερος εγκληματίας, είναι μια προσωπική διαμάχη και θα λυθεί στο δικαστήριο. Εχει και πρόβλημα οικογενειακό, το παιδί του είναι άρρωστο, ας το παγώσομε. Δεν θα τοποθετηθώ, αφού η υπόθεση είναι στα δικαστήρια. Θα το πω όμως εκεί.
* Αν ήταν ο Γκαγκάτσης, που δεν είναι και φίλος μου, δεν θα επέτρεπε σε κανέναν Νικητιάδη και Μπιτσαξή, να μιλάει γιατί το ποδόσφαιρο είναι αυτοδιοίκητο.
* Αυτή τη φορά θα το τραβήξω μέχρι τέρμα. Α ν υπάρχει νομοθεσία που μπορεί να τιμωρηθεί στην Αλβανία θα κάνω κι εκεί καταγγελία.
* Δεν ξέρω ποιος είναι ο Βαγγέλης που ακούγεται στην δεύτερη κασέτα. Μπορεί να είναι και ο Περπινιάδης.
* Αν τιμωρηθεί τόσες φορές ο κ. Κούγιας, θα εξαφανιστεί κιόλας, ας έχουμε και ένα  αντικείμενο συζήτησης, είναι καλό αραιά και πού να βγαίνει ο Κούγιας να γελάει και ο κόσμος.
* Δεν θα ήταν κομψό να πάρω θέση για τα τι θα κάνει ο  πρόεδρος της ΕΠΟ. Από την πλευρά μου όμως, θα κινήσω όλες τις διαδικασίες. Αν ήταν όπως έξω στα πολιτικά δικαστήρια που όταν κάνεις κάτι κακό σε τιμωρούν, αν υπήρχε στο χώρο του ποδοσφαίρου ανάλογο όργανο, έπρεπε να είχε ήδη τιμωρηθεί ο κ. Κούγιας γιατί τρία ολόκληρα χρόνια ταλαιπωρεί και διασύρει το όνομα της Παναχαϊκής, μιας ιστορικής ομάδας με χιλιάδες φιλάθλους και δεν είναι ικανός να την ανεβάσει από την Γ΄ στην Β΄ Εθνική κατηγορία. Αν δεν έχει την ευθιξία να παραιτηθεί μόνος του. Και ψάχνει κάθε φορά που ξυπνάει και βλέπει  ότι τον κυνηγάνε όλοι γιατί δεν έχουν οι άλλοι άλλη δουλειά από το να κυνηγάνε τον Κούγια και την Παναχαϊκή".

Κ. Κούγιας


Αναλυτικά το δελτίο Τύπου του Αλέξη Κούγια:
Πληροφορήθηκα από δημοσιογράφους μόλις βγήκα από Δικαστήριο του Πειραιά, το «απολογητικό υπόμνημα» - συνέντευξη του Αχιλλέα Μπέου.
Ο κ. Μπέος θα πρέπει να μάθει ότι η Δικαιοσύνη, αυτόν που κάνει έγκλημα και το παραδέχεται και ζητάει ειλικρινή συγγνώμη, τον μεταχειρίζεται με επιείκεια. Εκείνον όμως που νομίζει ότι οι δικαστές είναι διανοητικά καθυστερημένοι και ότι έχουν κάνει λοβοτομή και μπορούν να δεχτούν τους πιο παραλόγους ισχυρισμούς, τον τιμωρεί πραγματικά.
Ο κ. Μπέος επίσης θα πρέπει να μάθει ότι τις ποινικές του παραβάσεις δεν θα τις κρίνουν πάντοτε στα τακτικά δικαστήρια πρώην διορισμένοι τακτικοί δικαστές, όπως έγινε στην πρόσφατη υπόθεση του Δήμου Νέας Σμύρνης. Αυτή τη φορά ο αντίδικος και ενδιαφερόμενος ονομάζεται Αλέξιος Κούγιας».
Παράλληλα, από το δικηγορικό γραφείο του Αλέξη Κούγια εστάλη δελτίο τύπου στο οποίο ανακοινώνεται η υποβολή αίτησης στον πρόεδρο του δικηγορικού συλλόγου Αθηνών, κ. Αδαμόπουλου, ώστε να αρθεί το επαγγελματικό του απόρρητο και να βοηθήσει τη Δικαιοσύνη να διαλευκάνει την υπόθεση.


Παίκτης του Πανιωνίου για το ελληνικό ποδόσφαιρο (Γιόνσον)
Ο άσος του Πανιωνίου μιλώντας στην ιστοσελίδα fotbollskanalenτόνισε πως το σουηδικό πρωτάθλημα είναι ανώτερο από το ελληνικό χαρακτηρίζοντας το ως… σκ…α!
«Τα πράγματα εδώ είναι πιο σκ…α σε σχέση με τη Σουηδία. Είναι καλό να δείχνεις ότι δεν συμβιβάζεσαι με αυτή την κατάσταση, όμως ειλικρινά δεν πιστεύω πως θα ηρεμήσουν τα πράγματα. Αυτή τη στιγμή αισθάνομαι πως δεν θα αλλάξει κάτι» δήλωσε αρχικά ο Γιόνσον.
«Για να καταλάβετε παίζαμε ένα παιχνίδι με τον Άρη στην Θεσσαλονίκη και κάναμε μιάμιση ώρα για να φύγουμε από το γήπεδο γιατί κερδίσαμε! Στη συνέχεια κάποιοι σταμάτησαν το πούλμαν μας και έπρεπε να γίνει ειδικό σχέδιο από την Αστυνομία για να επιστρέψουμε στα σπίτια μας!»


Η νομική προστασία του κ. Mαρινάκη:


«Διά της παρούσης ηλεκτρονικής εξωδίκου δηλώσεως σας αναφέρουμε ότι το δικηγορικό γραφείο ΣΟΦΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ εκπροσωπεί δικαστικώς και εξωδίκως τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη, Πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, και έχει αναλάβει την προάσπιση των εννόμων συμφερόντων του και τη λήψη παντός αναγκαίου μέτρου κατά παντός υπευθύνου διαχειριστή ηλεκτρονικού ημερολογίου, ιστοσελίδας ή ιστολογίου και συντακτών αυτών, και σχετικώς Σας γνωστοποιούμε ότι η δημοσίευση, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, αναμετάδοση και φιλοξενία προσβλητικών χαρακτηρισμών και σχολίων σε βάρος του προσώπου του κ. Ευάγγελου Μαρινάκη, τελούμενη είτε από διαχειριστή και συντάκτη είτε από φιλοξενούμενο σχολιαστή θα συνεπάγεται τη λήψη των αναγκαίων δικαστικών μέτρων. Η μη συμμόρφωση στην, διά της παρούσης ηλεκτρονικής εξωδίκου δηλώσεως, πρόσκλησή μας, συνιστά απόπειρα εξαναγκασμού σε ανοχή της προσβολής, η οποία τιμωρείται κατά τις οικείες διατάξεις του Ποινικού Κώδικα, και για την οποία επιφυλασσόμεθα παντός εν γένει νομίμου δικαιώματος του εντολέως μας».



H στάση της "ΕΠΟ"
Ο ποδοσφαιρικός εισαγγελέας της ΕΠΟ Ανδρέας Φάκος δραστηριοποιήθηκε και ζήτησε όλο το υλικό της υπόθεσης των… κασετών από τον αθλητικό εισαγγελέα Κωνσταντίνο Σιμιτζόγλου.
Ο κ. Φάκος λαμβάνοντας υπόψη και τα δημοσιεύματα αποφάσισε να ζητήσει όλο το υλικό που έχει στα χέρια του ο κ. Σιμιτζόγλου. Να θυμίσουμε ότι ο τελευταίος έχει στην κατοχή του ακόμα και τις δύο κασέτες (αφορούν τις καταγγελίες για τα ματς Αρης- Παναθηναϊκός και Μακάμπι- Ολυμπιακός) που του παρέδωσε χθες ο Αλέξης Κούγιας που είναι και ο καταγγέλλων της υπόθεσης.


επιμέλεια : Δημήτρης Μαρμαρινός

Δεν υπάρχουν σχόλια: