Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

«Δεν θα πειράξει κανείς τον Ολυμπιακό»

Ένας Σάββας Θεοδωρίδης από τα παλιά, επέστρεψε και ανέλαβε δράση στον Ολυμπιακό. Ο παλαίμαχος άσος του Ολυμπιακού και νυν γενικός αρχηγός μίλησε στον Novasport fm, για όλους και για όλα.

Αναλυτικά τα όσα είπε για:

-την επιστροφή του στον Ολυμπιακό: «Ήταν ξαφνική απόφαση του κυρίου Μαρινάκη. Με πήρε ένα τηλέφωνο το βράδυ της Κυριακής και τελείωσαν όλα. Ήταν μία κουβέντα από Ολυμπιακό σε Ολυμπιακό. Όπως εγώ έχω γίνει Ολυμπιακός από τον πατέρα μου, έτσι κι εκείνος έχει γίνει Ολυμπιακός από τον πατέρα του. Συναντηθήκαμε και χθες και ανέλαβα τα καθήκοντά μου».

-τα καθήκοντα που ανέλαβε: «Το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι ο Ολυμπιακός και τίποτε άλλο. Πήγα σαν απλός στρατιώτης να προσφέρω τις υπηρεσίες μου. Θα βρίσκομαι και στον πάγκο, θα είμαι και εκπρόσωπος στην ΕΠΟ. Γυρίζω σε όλα όσα έκανα και στην προηγούμενη παρουσία μου στην ομάδα».

-τη διαιτησία: «Είχα πει πως φέτος θα γίνουν τα πιο πονηρά πράγματα που έχουν γίνει ποτέ στη διαιτησία. Είναι δυνατό ένας παίκτης σαν τον Μιραλάς, αυτός ο αέρινος επιθετικός που δεν μπορούν να τον σταματήσουν οι αντίπαλοι, σε εννέα αγωνιστικές να έχει πάρει έξι κάρτες; Έχει διαμαρτυρηθεί 1-2 φορές, αλλά μόλις ακουμπήσει αντίπαλο, παίρνει κάρτα. Η UEFA αναφέρει πως πρέπει να απαγορεύονται τα αντιαθλητικά μαρκαρίσματα και όλο τέτοια βλέπουμε σε βάρος του. Και στο ματς με τον Παναθηναϊκό από το ξεκίνημα έκανε ένα τέτοιο ο Σπυρόπουλος. Ο Ολυμπιακός παίζει το πιο στρωτό ποδόσφαιρο, έχει τη μεγαλύτερη κατοχή κι έχει πάρει τις περισσότερες κάρτες από όλες τις ομάδες. Πώς είναι δυνατό αυτό;».

-το πώς σκοπεύει να προστατέψει την ομάδα από τη διαιτησία: «Δεν είμαι από τα παιδάκια που μασάω τα λόγια μου. Με ενδιαφέρει να είναι οι διαιτησίες 50-50. Τους κανονισμούς τους γνωρίζω πολύ καλά. Τα πονηρά σφυρίγματα τα ξέρω απέξω κι ανακατωτά. Είναι αυτά που φαίνεται ότι δεν αδικούν, αλλά παίζουν καθοριστικό ρόλο. Δεν θα αφήσουμε τίποτα στην τύχη και θα μιλάμε με στοιχεία. Ο Ολυμπιακός είναι πεντακάθαρος. Θα μιλάμε με αποδείξεις. Θα μπω μπροστά και δεν θα πειράξει κανένας τον Ολυμπιακό σε κανένα θέμα. Από εδώ και μπρος θέλουμε ησυχία και ηρεμία».

-τη βοήθεια που θα δώσει στους τερματοφύλακες της ομάδας: «Θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε και τον Κοστάντσο, και τον Μέγιερι και τον Δασκαλάκη. Είναι νεότεροι από μένα, ελπίζω να με σεβαστούν και να με ακούσουν. Πιστεύω πως μπορώ να τους προσφέρω πολλά πράγματα. Ο τερματοφύλακας είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης κι αν κάνει λάθος, γράφει το κοντέρ. Θα προσπαθήσω πολύ γι’ αυτά τα παιδιά. Η θέση του τερματοφύλακα, ειδικά στον Ολυμπιακό, είναι ηλεκτρική καρέκλα».

-τους λόγους που είχε φύγει από τον Ολυμπιακό: «Όταν ήρθε ο Ζίκο, είχα τσακωθεί γιατί εγώ ήθελα τον Βαλβέρδε. Έψαχναν ευκαιρία τότε για να φύγω από τον Ολυμπιακό. Ο Ερνέστο είναι φίλος μου».



Επιμέλεια: Χρυσόστομος Βουλγαρόπουλος
Πηγή: novasportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: