Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Θέλει να επιστρέψει ο Ντιόγκο!

Την επιστροφή του στον Ολυμπιακό και στην Ελλάδα, επιδιώκει ο Ντιόγκο, ο οποίος δήλωσε πρόσφατα στο στενό του περιβάλλον πως οι άνθρωποι της πειραϊκής ομάδας οφείλουν να του δώσουν μια δεύτερη ευκαιρία.


«Θέλω τη δεύτερη ευκαιρία στον Ολυμπιακό, έχω ανοικτό λογαριασμό στον Ολυμπιακό και είμαι έτοιμος να αποδείξω την αξία μου. Τώρα είμαι στην Ιαπωνία με τη Σάντος για το Διηπειρωτικό και θέλω να πάρω όποια ευκαιρία μου δοθεί. Νιώθω καλά και λογικά τον Ιανουάριο θα είμαι στην Αθήνα», ήταν τα λόγια του Βραζιλιάνου στο περιβάλλον του.

Σε περίπτωση που δεν υπάρξει κάποια νέα πρόταση για τον Ντιόγκο μέχρι τις 8-10 Γενάρη θα πρέπει να επιστρέψει στην χώρα μας και να ενσωματωθεί με την υπόλοιπη ομάδα όπως προβλέπει το συμβόλαιό του.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μαρμαρινός













Δεν υπάρχουν σχόλια: