Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Επίθεση του B.D Foxmoor στην Χρυσή Αυγή!


Απογοητευμένος και εξοργισμένος από το υψηλό ποσοστό της Χρυσής Αυγής στην περιοχή του εμφανίστηκε ο τραγουδιστής της χιπ χοπ B.D Foxmoor σε δηλώσεις του στη Lifo.Η περιοχή του (Πέραμα) έδωσε στις εκλογές ένα απο τα το μεγαλύτερα ποσοστά σε όλη την Ελλάδα.


«Το Πέραμα δεν έχει φασίστες, είναι αυτή... η λογική του εθνικοσοσιαλισμού, μια πληγή που ανοίγει εκεί όπου υπάρχει φτώχεια και ανεργία. Παλιά, αν μου έλεγες ότι υπήρχαν πέντε φασίστες στην περιοχή, θα πήγαινα σπίτι τους να τους βρω. Τώρα, στα 1.700 άτομα δεν πάω, όχι γιατί θα πρέπει ν’ αφιερώσω τη ζωή μου σε αυτό, αλλά γιατί μερικοί από αυτούς μπορεί να είναι συγγενείς σου ή παιδιά των φίλων σου. Θα τρελαθείς, αν το σκεφτείς αυτό.

Γι’ αυτό νιώθω νικημένος, δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Και σκέφτομαι να φύγω από εδώ. Δεν έχω φυσικά και πού να πάω, γιατί σου είπα, πρόσφυγας είμαι, αλλά θα κάνω πέτρα την καρδιά μου και θα φύγω. Μπορεί να πάω στη Νέα Ζηλανδία, αλλά θα φύγω, ρε παιδί μου».

egklimatikotita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: